NPC, porty, postavy, památníky, akivní místa
NPC - No Player Character jsou veškeré funkční "cokoliv" ve hře. Od portů, přes různý postavičky, které nám dávají úkoly až po různé ikony, památníky, vlajky, svatyně, brány a podobně.
Postavy:
» Jsou všechny postavy ve hře. Dávejte pozor na poly, abyste zbytečně nepletli hráče (někdy to je hezký vtip).
» Postavy 9007, 9008, 9010 jsou připraveny na naprogramování (druhá obchodnice, kadeřnice a podobně).
» Nastavit NPC obličejem na jsitou stranu dá mnohdy hdně zabrat, ale jde to.
» Spawnutá NPC má stejné funkce jako jeho stejnojmenný originál - 20 kovářů u sebe plní to samo.
Porty:
» Spawnutím portu způsobíte, že všechno kolem vás, včetně vás, propadne na místo určení portu.
» Port do věže a z věže je funkční, jen na ofiku není (nikdo netuší proč směr ven ofik nemá).
» Pokud se kolem vás nashromáždí moc lidí, tkeré portem portujete na místo, může spadnout lokace.
Aktivní místa:
» Fungují stejně jako postavy, bacha abyste někomu neulehčili úkol.
Ostatní:
» Tyto NPC se většinou používají k eventům. Berte ovšem na vědomí že jejich nadměrný spawn stejně jako u jiných NPC zatěžuje server.
» Spawn koně nejde (pouze poníka). ID lze ale použít k poly (proměně) na koně.
Královská garda:
» Tyto NPC útočí vždy na všechny nepřátelské říše. Pečlivě zkoukněte koho kam spawnujete.
» Nejvyšší levly gardy dávají téměř IK (instant kill).
Maximální počet spawnu všech NPC je 20. Pokud jich chcete více, musíte příkaz opakovat. Pokud jich spawnete moc, spadne mapa.
Veškerá práva vyhrazena
© Grujorin 2010 - 2012