Nepřátelé, bytosti, příšery
Všechny příšery se dají spawnout pouze do 20 kusů. Popřípadně příkaz opakovat, pokud jich chcete víc. Ovšem pamatujte na to, že to zatěžuje klienta i server. Také je dobré připomenout že ne všechna monstra mají nastavenou neutralitu. 1/3 jich je agresivních a několik z nich plachých. Spawn ovlivníte písmenkem za /m. Pokud chcete spawnout agresora, napíšete /ma ID_moba, pokud zbabělce, tak napište /mc ID_moba.

Příšery:
» Piráti Tanakové automaticky plaše odbíhají od cíle.
» Drak nemá status bosse, ale je přespříliš silný + má heal.

Bossové:
» Všichni bossové jsou agresivní.
» Nespawnujte jich příliš, jsou silní.
» Mějte připravený příkaz /purge na smazání bosse, dokáže dělat neplechu a někdy zmizí.

Kameny metin:
» Přespříliš kamenů laguje hru.
» Spawn kamenu vyvolává skill effect (při /poly a mezerníku supr efekt).
» Funkční kameny spawnuté ve věži fungují jakoby je věž sama spawnula (ďábel, smrt, vražda,..)

Pekelné příšery:
» Jsou to zombie známé ze sindicate.
» Patří do ďáblových katakomb, mají moc HP, brzděte se spawnem.

Nová monstra:
» Zatím nespuštěná monstra, příliš klientů jich zatím nezná.
» Základem mají hrozně HP i sílu, bacha se spawnem.

Veškerá práva vyhrazena
© Grujorin 2010 - 2012