Loudil jsem různě po internetu až jsem vyloudil tohle :
Firma Ymir vypustila do světa svoji hru Metin, které se dostalo celkem pěkné "tisícové" hratelnosti a postupně ji poznával celý východ asie. Ve světě se objevovaly různé druhy online her a začlo jít i pravidelně do 3D. Proto firma Ymir neváhala a začli vyvíjet hru Metin2, o které doufali, že bude ještě více oblíbená.
První vývoj hry začal v roce 2003, kdy se Ymiru povedlo pomoci pythonu naprogramovat počáteční potřebné věci pro server (herní klient byl zatím pouze textové příkazové pole) a přišlo na další vývoje. Bylo vytvořeno prvních devět map. Pojmenovány byly A1, A2, A3, B1, B2, B3, C1, C2, C3. Mapy s číslem 1 dnes známe jako první města a mapy s číslem tři známe jako druhá města (A - Shinsoo - červení, B - Chunjo - žlutí, C - Jinno - modří).
Byly vytvořeny čtyři základní postavy o úplně odlišných schopnostech, aby si každý mohl vybrat, kým bude. Vytvořily se první NPC a mohlo se začít testovat. Ymir s hrou celkem pospíchal, takže si vyhrávali s dalšíma mapama. Hned další přibyla poušť Yongbi a Ohnivá země. Dále následoval vývoj opičích dungeonů (které nakonec nebyly dodělány a kamera v nich blbne dodnes) poté se začlo s vývojem ostatních asi 20 map...
Ymir doprogramoval příšerky a spustil betatest ve své zemi (jižní korea) naplno. O hru byl velký ohlas a nastaly menší potíže... Hráči chtěli hrát i za holky a chtěli se ve hře párovat. To přineslo Ymiru veliké potíže, protože přidáním ženských postav se zvýšily nároky na systém a navíc se musela naprogramovat celá země "svatební síň" a také systém svateb. S touhle velikou aktualizací přišlo i naprogramování systémů válek říši a cechů jako takových.
Spustily se herní servery (2005/2006/2007) a Ymir porkačoval s vývojem dál. Hned první potřebou bylo připravit servery pro vyšší kapacitu hráčů, tudiš se musely přidat CH3 a 4 a poté i zvýšit kapacitu CH jednotlivě... Původní kapacita jednoho CH byla 400 - 500 hráčů online, dnes to je 1500 online na jednom CH. Doprogramovaly se složité herní systémy a také podzemní mapy (cave1, cave2, jeskyně vyvhnaství 1,2,3).. A také se objevil první itemshop. Ten byl zaveden z dvodu, aby Ymir mohl jaksi vydělávat i na free online hře. A tak hned první to schytali manželé... protože hráči byli uneseni nově přidanými emocemi a tím, že se mohou párovat, Využil toho Ymir ve svůj prospěch tak, že místo bublající tekutiny spustil itemshop a v něm se daly nakoupit potřeby pro manžele, které reagovaly na to, jak moc máte plný srdíčko.. (100% - předmět lez nasadit, dnes teprve koupit).
Nakonec kolem roku 2008/2009 byly dodělány mapy pro krále. Už v roce 2006 existovaly herní hrady pro bitvy o hrady, ale serverfile 2007 to mělo tak dovrtaný, že nemohly fungovat. Proto se doprogramovaly hrady jako takový úplně a byl v serverfile 2010 vytvořen systém hradů tak aby dobře fungoval. (Dnes stále hrady spuštěny nemáme, protože jsou tak zabugovaný, že to GF stále zasílá Ymiru na opravu)..
V tomto roce táké Ymir ukončil oficiálně další vývoj hry metin2 a poskytovatelé hry budou její části ještě v období deseti let spouštět.
Zajímavosti:
- Původně byly 4 postavy, všichni chlapi a měli jen tři kouzla
- Po doprogramování žen se začla hra lagovat
- Do věže démonů se dřív chodilo z dračího údolí přímo a bez rozdílu na level (měla tři patra)
- Po doprogramování chrámu Hwang běžela půl roku věž stále bez rozdílu na level
- Strážce věže byl doprogramován z dvodu, že si hráči i na exp rate 1 udělali pomocí skupiny lvl 40+ během jednoho dne a také, protože systém věže to nezvládal (dnes už to zase nezvládá, protože si každý lítá po metinech v 7. patře a nikomu nedochází, že jedno herní ch se ve věži neumí rozdělovat do nekonečna - rozdělený módy se pak prolínají a věž padá)
- Mapy A2, B2, C2 byl sice staženy ze hry, ale jedna z nich (nevim která) je dnešní údolí draků a další dvě jsou zatím nespuštěny - jejích znovuobjevení ve hře Ymir chystá s nástupem nových monster - zombie, trolové, zlobři, hadi
- Dnešní "stánkování" bylo doděláno na prosbu provozovatelů hry Metin2 z důvodu, že se jim nelíbily nahé postavy na náměstí
- Ymir naprogramoval ke každému Bossovi jeho čtyři různě těžké klony
Odkazy: